Uitnodiging en agenda extra ALV TTV Return-Oss
Wanneer: dinsdagavond 18 november om 20.00 uur
Waar: clubhuis TTV Return-Oss, Amsteleindstraat 108 A, 5345 HB Oss
1. Opening door de voorzitter om 20.00 uur
2. Mededelingen
3. Goedkeuren notulen ALV van 25 maart 2025
4. Uitleg doel van de avond
Anja Özgür- Graste presenteert het verloop van het proces om te komen tot een
nieuwe manier van aansturing van de vereniging
5. Verkiezing bestuur
Het bestuur van TTV Return treedt per 1 januari af. Volgens de statuten moet de
voorzitter als zodanig gekozen worden naast tenminste 2 personen die onderling
de taken binnen het bestuur verdelen.
Het bestuur wil als minimale samenstelling van het bestuur 5 personen naast de
voorzitter: een secretaris, een penningmeester en 3 bestuursleden met
specifieke aandachtsgebieden.
Het bestuur van Return draagt hiervoor de volgende personen voor
Voorzitter: hiervoor heeft het bestuur geen voordracht.
Hoewel de overige bestuursleden de functies onderling kunnen verdelen, geeft
het bestuur bij de voordracht de voor hen gedachte aandachtsgebieden hierbij al
aan, in (voor)overleg met de kandidaten
Secretaris: Ton Roosen
Penningmeester:
Ondanks het feit dat verschillende personen hiervoor benaderd zijn, heeft zich
nog geen kandidaat aangemeld. Dick Voskamp heeft toegezegd waar te willen
blijven nemen tot een opvolger is gevonden tot uiterlijk eind 2026.
Algemeen bestuurslid beheer gebouw en sportcafé: Frans Merkx
Algemeen bestuurslid, vice-voorzitter met als aandachtsgebieden:
ledenwerving en -behoud (incl. Old Stars en tafeltennis sportschool) en PR
en communicatie: Willie van Druten
Algemeen bestuurslid, nog zonder met name genoemde aandachtsgebieden:
Dick Voskamp
Kandidaten voor de verschillende functies kunnen nog worden voorgedragen door
tenminste 5 leden. Dit kan gebeuren tot 16 november bij de secretaris Willie van Druten.
6. Wat verder ter tafel komt
7. Rondvraag